Doprava a platba

Aktuální ceník

Ceník poplatků za dopravu zboží dle způsou platby, převzetí a způsobu doručení je také uvedena v pokladně při dokončování objednávky. Změna vyhrazena.

Doručování a platby - Česká republika

 

 

 

 

 

 

 

Doručování a platby - Slovenská republika

Dopravné a poštovné může být navýšeno v závislosti na velikosti produktu nebo na náročnosti přepravy. O tomto navýšení je zákazníky vždy informován a musí před expedicí zásilky toto navýšení odsouhlasit. Při objednání zásilky nad 8 900 Kč je poštovné zdarma.

 

Doručování a platby - do zahraničí

 

 

Doručování a platby - osobní odběr

 

Zasílací adresa

Zasílací adresa se může lišit od adresy fakturační, tuto volbu proveďte v průběhu procesu dokončení objednávky.

Platba předem

Náležitosti pro platbu bankovním převodem jsou zasílány na email spolu s informacemi o objednávce v návazném emailu.

Doba zasílání

Průměrná doba doručení od odeslání je do 2 pracovních dnů v závislosti na době objednání. O odeslání / připravenosti objednávky je zákazník informovám emailem nebo SMS zprávou.

Zásilka nedorazila v pořádku, co dělat ?

Důležité: Přebírejte pouze zásilku, která je viditelně v pořádku a bez poškození. Pokud obal poškození vykazuje, zásilku odmítněte a nepřebírejte. Pokud přeberete zásilku a při rozbalení zjistíte, že její obsah je poškozen, je třeba nás ihned ten samý den informovat na emailu lahodnosti@gmail.com nebo na tel. čísle 608 964 748 (i sms). Kontaktovat také můžete dopravní společnost PPL na tel. čísle  844 775 775 nebo Českou poštu na tel. čísle 840 111 244 (dle Vašeho dopravce). Obsah celé krabice a poškozeného zboží nafotťe, připravte dobře zabalené k odeslání zpět a dle domluvy s námi postupujte dále. Na pozdější reklamace není možné brát zřetel. Vše řešíme k Vaší i naší plné spokojenosti, vy jako zákazník jste pro nás na prvním místě.

Chcete dostávat originální sezónní RAW recepty přímo do Vaší e-mailové schránky?