Obchodní podmínky • Lahodnosti - vše pro živou (raw) stravu na jednom místě

Obchodní podmínky

ZPRACOVÁNÍ A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ LAHODNOSTI.CZ

Kdo je správce?

Správcem vašich osobních údajů je Mgr. Klára Hlaváčová, Mírová 1464, 516 01 Rychnov nad Kněžnou 516 01 IČ: 87401568, DIČ: 8360273394. Provozuji e-shop www.lahodnosti.cz, blog.lahodnosti.cz, www.zivaskolka.cz a některé další projekty. Vůči vašim osobním údajům jsem v pozici správce: určuji, jak budou osobní údaje zpracovávány a za jakým účelem, po jak dlouhou dobu a vybírám případné další zpracovatele, kteří mi se zpracováním budou pomáhat. 

Kontaktní údaje

Kontaktujte mě na e-mailu lahodnosti@gmail.com nebo klara@lahodnosti.cz nebo na tel.: 608 964 748

Rozsah osobních údajů a účely zpracování

Zpracovávám osobní údaje, které mi svěříte sami, a to z následujících důvodů (pro naplnění těchto účelů):

Poskytování služeb a plnění smlouvy

Vaše osobní údaje v rozsahu: fakturační údaje, e-mail, telefon, případně korespondenční adresu nezbytně potřebujeme k plnění smlouvy (např. dodání zboží poštou nebo kurýrem na vaši adresu).

Vedení účetnictví

Jste-li  zákazníky, vaše osobní údaje (fakturační údaje) nezbytně potřebujeme, abychom vyhověli zákonné povinnosti pro vystavování a evidenci daňových dokladů.

Marketing - zasílání informačních zpráv (newsletterů)

Vaše osobní údaje (jméno a e-mail), využíváme k zasílání obchodních sdělení. Jste-li naším zákazníkem, děláme tak z oprávněného zájmu, neboť důvodně předpokládáme, že vás naše novinky zajímají, a to po dobu 10 let od poslední objednávky.

Pokud nejste naším zákazníkem, zasíláme vám newslettery jen na základě vašeho přání nebo souhlasu, a to po dobu 10 let od udělení.

V obou případech můžete zasílání našich e-mailových zpráv odhlásit použitím odhlašovacího odkazu v každém zaslaném e-mailu.

Cookies

Při procházení našich webových stránek můžeme zaznamenávat vaši IP adresu, jak dlouho se na stránce zdržíte a ze které stránky přicházíte. Používání cookies pro měření návštěvnosti webu a přizpůsobení zobrazení webových stránek vnímáme jako svůj oprávněný zájem správce, neboť věřím, že díky tomu vám můžeme nabídnout ještě lepší služby.

Cookies pro cílení reklamy budou zpracovávány jen na základě vašeho souhlasu.

Naše webové stránky lze procházet také v režimu, který neumožňuje sbírání osobních údajů. Používání cookies můžete na svém počítači v internetovém prohlížeči zakázat.

Koho používám pro zpracování cookies?

Služby Google Analytics, provozované společností Google Inc., sídlem 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA. Sesbírané cookies soubory jsou následně společností Google Inc. v souladu se Zásadami ochrany soukromí, dostupnými na https://www.google.com/intl/cs/policies/privacy/#nosharing.

Služby Facebook Pixel, provozované společností Facebook Inc., sídlem 1601 Willow Road, Menlo Park, CA 94025, USA. Sesbírané cookies soubory jsou následně společností Facebook Inc. v souladu se Zásadami ochrany soukromí, dostupnými na https://www.facebook.com/full_data_use_policy

Přímý marketing skrz FB messenger

Pokud kontaktujete naši FB stránku skrze Messenger, můžu vás požádat o souhlas se zasíláním zpráviček. Pouze na základě uděleného souhlasu vám budu zasílat tyto zprávičky po dobu maximálně 5 let od udělení souhlasu. Od zasílání zpráviček se můžete kdykoliv odhlásit, stačí pokud na jakoukoliv zprávičku odepíšete slovo "stop" a další zprávičky vám na Messenger od nás chodit nebudou.

Pokročilý marketing na základě souhlasu

Pouze na základě vašeho souhlasu vám můžeme zasílat také inspirující nabídky třetích osob nebo využít e-mailovou adresu např. pro remarketing a cílení reklamy na Facebooku. Ten lze samozřejmě kdykoli odvolat prostřednictvím našich kontaktních údajů.

Vaše osobní údaje si ponecháváme po dobu běhu promlčecích lhůt, pokud zákon nestanoví delší dobu k jejich uchování nebo jsme v konkrétních případech neuvedli jinak.

Zabezpečení a ochrana osobních údajů

Chráníme osobní údaje v maximální možné míře pomocí moderních technologií, které odpovídají stupni technického rozvoje. Chráníme je jako kdyby byli naše vlastní. Přijali jsme a udržujeme veškerá možná (aktuálně známá) technická a organizační opatření, která zamezují zneužití, poškození nebo zničení vašich osobních údajů.

Předání osobních údajů třetím osobám

K vašim osobním údajům mají přístup naši zaměstnanci a spolupracovníci, kteří jsou vázáni mlčenlivostí a proškoleni v oblasti bezpečnosti zpracování osobních údajů.

Většinu zpracovatelských operací zvládáme sami a nepotřebujeme k nim 3. strany.

Pro zajištění některých konkrétních zpracovatelských operací, které nedokážeme zajistit vlastními silami, využíváme služeb a aplikací zpracovatelů, kteří se na dané zpracování specializují a jsou v souladu s GDPR.

Jsou to poskytovatelé následujících platforem a služeb:

Jsou to poskytovatelé následujících platforem a služeb:
Facebook - FB pixel, Google - Google Analytics, MailChimp

Poskytovatelé hostingu a serverových služeb

Analytické nástroje

Marketing a zákaznická podpora

ManyChat
 - komunikace přes FB messenger
ManyChat, INC.220 Golden Oak Dr, Portola Valley, CA, 94028, United States.



Fakturace a účetnictví

Je možné, že se v budoucnu rozhodnu využít další aplikace či zpracovatele, pro usnadnění a zkvalitnění zpracování. Slibuji vám, že v takovém případě při výběru, budu na zpracovatele klást minimálně stejné nároky na zabezpečení a kvalitu zpracování jako na sebe.

Předávání dat mimo Evropskou unii

Data zpracováváme výhradně v Evropské unii nebo v zemích, které zajišťují odpovídající úroveň ochrany na základě rozhodnutí Evropské komise.

Vaše práva v souvislosti s ochranou osobních údajů

V souvislosti s ochranou osobních údajů máte řadu práv. Pokud budete chtít některého z těchto práv využít, prosím, kontaktujte mě prostřednictvím e-mailu: lahodnosti@gmail.com

Máte právo na informace, které je plněno již touto informační stránkou se zásadami zpracování osobních údajů.

Díky právu na přístup nás můžete kdykoli vyzvat a my vám doložíme ve lhůtě 30 dní, jaké vaše osobní údaje zpracováváme a proč.

Pokud se u vás něco změní nebo shledáte své osobní údaje neaktuální nebo neúplné, máte právo na doplnění a změnu osobních údajů.

Právo na omezení zpracování můžete využít, pokud se domníváte, že zpracováváme vaše nepřesné údaje, domníváte se, že provádíme zpracování nezákonně, ale nechcete všechny údaje smazat nebo pokud jste vznesli námitku proti zpracování.

Omezit můžete rozsah osobních údajů nebo účelů zpracování (např. odhlášením z newsletteru omezujete účel zpracování pro zasílání obchodních sdělení).

Právo na výmaz (být zapomenut)
Vaším dalším právem je právo na výmaz (být zapomenut). Nechceme na vás zapomenout, ale pokud si to budete přát, máte na to právo. V takovém případě vymažeme veškeré vaše osobní údaje ze svého systému i ze systému všech dílčích zpracovatelů a záloh. Na zajištění práva na výmaz potřebujeme 30 dní.

V některých případech jsme vázáni zákonnou povinností, např. musíme evidovat vystavené daňové doklady po lhůtu stanovenou zákonem. V tomto případě tedy smažeme všechny takové osobní údaje, které nejsou vázány jiným zákonem. O dokončení výmazu vás budeme informovat na e-mail.

Stížnost u Úřadu na ochranu osobních údajů
Pokud máte pocit, že s vašimi údaji nezacházíme v souladu se zákonem, máte právo se obrátit se svou stížností na Úřad pro ochranu osobních údajů. Budeme moc rádi, pokud nejprve budete o tomto podezření informovat nás, abychom s tím mohli něco udělat a případné pochybení napravit.

Odhlášení ze zasílání newsletterů a obchodních sdělení
E-maily s inspirací, články či produkty a službami vám zasíláme, jste-li náš zákazník, na základě našeho oprávněného zájmu.

Pokud zákazníkem ještě nejste, posíláme vám je jen na základě vašeho přání a souhlasu. V obou případech můžete ukončit odběr našich e-mailů stisknutím odhlašovacího odkazu v každém zaslaném e-mailu.

Mlčenlivost

Dovolujeme si vás ujistit, že naši zaměstnanci i spolupracovníci, kteří zpracovávají vaše osobní údaje, jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích a o bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení vašich osobních údajů. Tato mlčenlivost přitom trvá i po skončení smluvního vztahu s námi. Bez vašeho souhlasu nebudou vaše osobní údaje vydány žádné jiné třetí straně.

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY

PROVOZOVATEL A MAJITEL

MGR. KLÁRA HLAVÁČOVÁ, MÍROVÁ 1464, 516 01 RYCHNOV NAD KNĚŽNOU 516 01 IČ: 87401568, PLÁTCE DPH 

Podnikatel je zapsán v Živnostenském rejstříku.

OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ

Zboží lze objednávat prostřednictvím:
- e-mailu: klara@lahodnosti.cz
- telefonu +420 608964748 (Po - Pá: 9:00 - 15:00)
- prostřednictvím webového rozhraní internetového obchodu.

Všechny ceny jsou konečné včetně DPH.

SOUKROMÉ / FIREMNÍ OBJEDNÁVKY

Veškeré zboží je možno objednávat bez předchozí registrace e-mailem nebo telefonicky. Pokud se zákazník zaregistruje tak i přímo z www stránek, v tomto případě musíme znát pro úspěšné dokončení objednávky Vaše kompletní kontaktní a doručovací informace jako je především jméno, příjmení, celá adresa, telefonické spojení a e-mailová adresa. V případě, že je objednávka "firemní", musí obsahovat: i obchodní název firmy, IČ, DIČ, přesnou adresu a jméno objednávajícího.

TERMÍN DODÁNÍ

U každého zboží je uvedena dostupnost resp. odhadovaná doba dodání, tato se vztahuje zejména na objednávky provedené do 9:00. Termíny dodání, uváděné u jednotlivých produktů, jsou nezávazné, mohou se lišit od uvedených, mají informační charakter a podléhají našemu potvrzení.

DOPRAVA A POŠTOVNÉ

Ceník poplatků za dopravu zboží dle způsou platby, převzetí a způsobu doručení je uveden v sekci "Doprava a platba" a při procesu objednávky.

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ / DORUČENÍ ZBOŽÍ / ZPĚTNÝ ODBĚR

Objednané zboží je možno převzít buď osobně přímo v Rychnově nad Kněžnou, ve Vamberku nebo je doručeno přepravní službou po celé ČR, Slovensku a státech EU. V případě osobního odběru nás prosím předem kontaktujte. Platbu je třeba provést předem převodem na účet. Hotovostní platby při osobním odběru nejsou možné. Po dohodě je zboží možno převzít i o víkendech či svátcích. Zboží zasílané přepravní službou si při převzetí řádně prohlédněte a zkontrolujte - především není-li obal poškozen. Na pozdější reklamace z důvodu viditelného mechanického poškození obalu, které mohlo přejít až na zboží, nebude brán zřetel. Pokud je obal poškozený, ihned reklamujte u dopravní služby. Objednáním ovoce a zeleniny berete na vědomí, že se jedná o rychle kazící se zboží a je třeba ho od přepravní služby přebrat hned v den prvního pokusu o doručení. Na reklamaci ovoce a zeleniny, která nebyla přebrána v první pokusu o doručení, nebude brán zřetel. Nevyzvedne-li si zákazník zboží na dobírku, můžeme dle zákonných podmínek požadovat proplacení nákladů po zákazníkovi. Vyhrazujeme si právo odmítnout uzavřít kupní smlouvu se zákazníkem, který si někdy dříve z internetového obchodu www.lahodnosti.cz nebo při osobním odběru zboží nevyzvedl a způsobil nám tak finanční škodu. Pokud zákazník platí na účet předem a nevyzvedne si z jakéhokoliv důvodu zásilku, je třeba uhradit nové poštovné za opakované poslání. Také v případě, že si zákazník zásilku nevyzvedne a požaduje vrácení financí zpět, vyhrazujeme si právo vrátit částku bez poštovného, které jsme zaplatili, popř. jenom za zboží, které  došlo zpět v pořádku. U bio ovoce a bio zeleniny v případě nevyzvednutí zásilky finance na účet zpět nevracíme, protože po několika dnech jsou již čerstvé plody přepravou a klimatickými podmínkami poškozené.

Při nevyzvednutí zboží nebo odmítnutí jeho převzetí objednaného v e-shopu www.lahodnosti.cz požadujeme proplacení poštovného na náš účet (bez dobírkovného) a to ve lhůtě do 10-ti dnů od nevyzvednutí nebo odmítnutí objednaného zboží. Toto proplacení nám vzniklé škody můžeme vymáhat.

ZÁRUKA

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. Prodejce plně odpovídá u nového zboží za skryté výrobní a materiálové vady ve smyslu ustanovení Občanského zákoníku nebo Obchodního zákoníku, a to po dobu 24 měsíců ode dne zakoupení výrobku. Záruka se nevztahuje na vady způsobené neoprávněným zásahem, v důsledku použití zboží k jiným než určeným účelům, nevhodným skladováním, nevhodným používáním, mechanickým poškozením, které není způsobeno opotřebením vzniklým obvyklým užíváním, živelnými pohromami nebo vyšší mocí. Prodávající se zavazuje, že kupujícím dodává zboží vyhovující normám, předpisům a nařízením platným na území ČR. Pokud není stanoveno jinak, je standardní záruční doba 24 měsíců. Tato záruka se nevztahuje na potraviny, kdy je vždy brán na zřetel datum spotřeby či minimální trvanlivosti uvedené na obalu výrobku. Prodávající ručí za kvalitu dodaného zboží. Tato odpovědnost prodávajícího je podmíněna dodržením skladovacích nároků výrobků ze strany kupujícího: skladování při teplotě od 5°C do 25°C; chránit výrobky před přímým sluncem a mrazem. Nebudou-li kupujícím dodrženy tyto skladovací podmínky, neodpovídá prodávající za vady na kvalitě způsobené nedodržením požadovaných skladovacích podmínek. Objednáním ovoce a zeleniny berete na vědomí, že se jedná o rychle kazící zboží, které může utrpět újmu přepravou na Vámi objednanou adresu. Může se jednat o povadnutí ovoce a zeleniny, mechanické poškození způsobené přepravou apod. Vždy vše balíme tak, aby k těmto skutečnostem nedocházelo, nicméně nejsme schopni výše uvedené a další vlivy zcela ovlivnit. 

REKLAMACE

Reklamace se řídí Občanským zákoníkem, Obchodním zákoníkem a Zákonem o ochraně spotřebitele. V případě vady zboží, která se projeví v průběhu záruční doby, má zákazník právo na jeho bezplatnou opravu nebo výměnu o které rozhoduje prodejce. Záruční doba se pozastavuje ode dne uplatnění reklamace až do doby, kdy byl kupující povinen věc převzít. Záruční doba se tedy prodlužuje o dobu vyřizování reklamace. Kupující může požadovat také slevu. V tomto případě bere kupující na vědomí, že vady, na které byla sleva poskytnuta, nelze již v budoucnu reklamovat.

Zboží máte možnost po předchozí domluvě doručit k reklamaci osobně, poslat poštou nebo přepravní službou na vlastní náklady (v žádném případě ne na dobírku !). V případě zasílání je kupující povinen zboží zabalit tak, aby nedošlo k jakémukoliv poškození ! Na reklamace vzniklé např. při přepravě nebude brán zřetel ! V tomto případě postupejte dle pokynů níže a takovéto zboží nepřebírejte nebo reklamujte podle našich obchodních podmínek níže. U použitého zboží nelze reklamovat "vady" které vznikly nebo mohly vzniknout v důsledku předchozího používání. Reklamované zboží musí být čisté a nepoškozené (samozřejmě kromě případné reklamované vady). Reklamační doba začíná běžet dnem doručení reklamovaného zboží na naši adresu.

Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku. Poštovné hradí zákazník.

Od dopravce přebírejte pouze zásilku, která je viditelně v pořádku a bez poškození. Pokud obal poškození vykazuje, zásilku odmítněte a nepřebírejte. Pokud přeberete zásilku a při rozbalení zjistíte, že její obsah je poškozen, je třeba nás ihned ten samý den informovat na emailu lahodnosti@gmail.com. Kontaktovat také můžete dopravní společnost PPL na tel. čísle 844 775 775 nebo Českou poštu na tel. čísle 840 111 244 (dle Vašeho dopravce). Obsah celé krabice a poškozeného zboží nafotťe, připravte dobře zabalené k odeslání zpět a dle domluvy s námi postupujte dále. 

 

 

Chcete dostávat originální sezónní RAW recepty přímo do Vaší e-mailové schránky?