Doručení do 24 hodin od odeslání
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
.
.
Doručení do 24 hodin od odeslání (vhodné pro zasílání ovoce a zeleniny)
.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
.
.
Doručení do 4-5 dní od odeslání
Pouze pro balíky do 5 kg váhy
.
.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Osobní doručování a platby - dovezení zboží
Zasílací adresa se může lišit od adresy fakturační, tuto volbu proveďte v průběhu procesu dokončení objednávky.
Náležitosti pro platbu bankovním převodem jsou zasílány na email spolu s informacemi o objednávce v návazném emailu.
Průměrná doba doručení od odeslání je do 2 pracovních dnů v závislosti na době objednání. O odeslání / připravenosti objednávky je zákazník informovám emailem nebo SMS zprávou.
Důležité: Přebírejte pouze zásilku, která je viditelně v pořádku a bez poškození. Pokud obal poškození vykazuje, zásilku odmítněte a nepřebírejte. Pokud přeberete zásilku a při rozbalení zjistíte, že její obsah je poškozen, je třeba nás ihned ten samý den informovat na emailu lahodnosti@gmail.com nebo na tel. čísle 608 964 748 (i sms). Kontaktovat také můžete dopravní společnost PPL na tel. čísle 844 775 775 nebo Českou poštu na tel. čísle 840 111 244 (dle Vašeho dopravce). Obsah celé krabice a poškozeného zboží nafotťe, připravte dobře zabalené k odeslání zpět a dle domluvy s námi postupujte dále. Na pozdější reklamace není možné brát zřetel. Vše řešíme k Vaší i naší plné spokojenosti, vy jako zákazník jste pro nás na prvním místě.